Ogłoszenie

UWAGA !!!
Forum reaktywowane!!

  • Index
  •  » Aule Pamięci
  •  » [PC]YOU SHALL NOT PASS - podbijamy Śródziemie w Third Age Total War

#1 22-07-2013 17:38:23

Gałkix

Nowy użytkownik - wymaga rejestracji

[PC]YOU SHALL NOT PASS - podbijamy Śródziemie w Third Age Total War

Third Age Total War jest modem do Medieval 2 TW Kingdoms. Pozwala objąć kontrolę nad jedną z frakcji w Śródziemiu i poprowadzić ją do władzy nad światem.

http://www.gwardia-wiecznej-zamieci.pun.pl/_fora/gwardia-wiecznej-zamieci/gallery/4_1374502829.jpg
Jeden tu, jeden tam...
Grywalnych frakcji jest 13, przy czym każda z nich ma swoje wady i zalety. Gondor jest niezwykle wszechstronny, krasnoludy mogą wystawić najlepszą piechotę w Śródziemiu, Rohan trenuje doborową jazdę, Harad mumakile, a orków i goblinów jest po prostu DUŻO. Jednostki, w porównaniu do opisywanego wcześniej Shoguna 2, różnią się niczym "spacja" od "eskejpa". Nie ma ulepszonych wersji pojedynczego oddziału, każde państwo ma swój własny zestaw jednostek.

Spoiler:

http://www.gwardia-wiecznej-zamieci.pun.pl/_fora/gwardia-wiecznej-zamieci/gallery/4_1374502917.jpg Aby dorobić się elitarnej armii Rhûn, należy ostro się napracować. Końcowy efekt potrafiłby pokonać nawet samego Saurona, którego także można poprowadzić w Custom Battle, oraz walczyć przeciw niemu na mapie kampanii.

Nasi żołdacy są wspaniale wymodelowani (w czasie bitwy raczej rzadko obserwujemy walkę z tej perspektywy) - twórcy dali z siebie wszystko, choć denerwuje głowa Boromira wielkości sporego szyszaka, bez animacji w trakcie przemowy. Bardzo dobrze opracowane są lokacje - Minas Tirith, Dol Guldur czy prezentowane poniżej Osgiliath.

Spoiler:

http://www.gwardia-wiecznej-zamieci.pun.pl/_fora/gwardia-wiecznej-zamieci/gallery/4_1374503006.jpg W modyfikacji już nie tylko jednostki cieszą oko szczegółowością. Lokacje są przemyślane i dobrze zaprojektowane... Dobra, nie są. Może niektóre miejsca są ładne (właśnie Osgiliath), ale Moria i Erebor to po prostu porażka. W fazie rozstawiania wojsk niemożność ustawienia na placu 100m x 100m potrafi wk... zdenerwować.

...Sauron nigdy nie jest sam
Choć domyślnie frakcje związane z dobrem czy złem są ze sobą w sojuszach czy dobrych relacjach, nic nie stoi na przeszkodzie, by Mordor zawiązał sojusz z ludźmi z Dal. Analogicznie nic też nie przeszkadza nam we wbiciu Sauronowi sztyletu w plecy, podbijając Dol Guldur w trakcie kampani Haradu czy goblinów z Gór Mglistych (kontrolują Morię, w trakcie ataku na nią można przypadkowo zbudzić Barłoga!). Sojusze same w sobie nie są istotne, jako że same podatki (zyski rzędu 5000 golda/turę we wczesnej fazie gry!) wystarczą, aby wyszkolić i utrzymać zawodową armię, co jest nieco zbytnim ułatwieniem - w Medieval II TW ogromnym sukcesem był przychód 1000 golda/turę.

Na czele Rohirrimów
W grze, w sekcji bitew historycznych, można rozegrać między innymi Bitwę Pięciu Armii. Ponadto, pośród map Custom Battle są też Pola Pelennoru, co pozwala skonfigurować sobie własną bitwę - niestety, armii umrzyków nie uświadczysz, ale zawsze są Jeźdźcy Rohanu. Co nie przeszkadza ustawiać Barłoga przeciwko Jedenastu, czy Strażników Ithilien przeciwko Sauronowi, czy stworzyć własną wersję ataku na Czarną Bramę.

To jeden z najlepszych modów, w jaki dane mi było zagrać. Pieczołowitość, pasja wykonania i "darmowość" zachęcają do chociaż przetestowania,, nie tylko dla fanów Froda i spółki.
http://www.gwardia-wiecznej-zamieci.pun.pl/_fora/gwardia-wiecznej-zamieci/gallery/4_1374503370.jpg
Więcej screenów w galerii, w dziale Różne.

Ostatnio edytowany przez Gałkix (19-01-2015 16:06:14)

 
  • Index
  •  » Aule Pamięci
  •  » [PC]YOU SHALL NOT PASS - podbijamy Śródziemie w Third Age Total War

Ilość odwiedzin forum (od 27.07.13)

Liczniki odwiedzin

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.gwardia-wiecznej-zamieci.pun.pl